Yeni Dünya'nın Yeni Reklamcılığı

Birçoğu sektörün olduğu gibi reklam sektörününde dijitalleşmesi ve ortaya Dijital Reklamcılığın çıkması elbette sürpriz değil.
Dijital Reklamcılık ile geleneksel reklamcılık arasındaki en büyük fark ise, ölçümlenebilir olmasıdır. Kaç ziyaretçinin sayfanızı ziyaret ettiğini, kaçının satın alma davranışını gerçekleştirdiği gibi esasların ölçümlenebilir olması günümüzde marka ve müşterileri dijital reklamcılığa doğru sürüklemekte.
Peki neden Dijital Reklam vermeli müşteri?
- İnsanları markadan haberdar etmek
- Marka hakkında konuşulmasını ve etkileşim sağlamak
- Vee tabiki reklamını yaptığınız ürün ve hizmetin satın alınmasını sağlamak
Bu sektör sadece masaüstü internet ulaşımı olarak sınırlı değil, cepten akıllı telefonlar ile ve tablet pcler ile de ulaşılacağı için tüketiciye 7/24 ulaşma imkanı da sunmaktadır. Gerek banner, video reklamları, sosyal medya reklamları, gerekse arama motoru gibi reklam çeşitleriyle de geniş bir yelpaze sunmaktadır. Bunlar arasında sosyal medya reklamları gözle görülür bir biçimde sürekli olarak artış göstermektedir. Bunda sosyal medyanın yükselişte olmasının etkisi fazladır.
Dijital'de başarılı olmuş reklam kampanyası:
İCE BUCKET CHALLENGE
Amyotrofik Lateral Skleroz (ALS) hastalığına farkındalık oluşturmayı ve ALS Derneği için bağış toplamayı hedefleyen kampanya 2014 yazına damgasını vurmuştu. Kampanyada katılımcıların isimleri ile sosyal medyadan davet aldıktan sonraki 24 saat içinde bir kova buzlu suyu başından aşağı dökmesi gerekiyordu. Katılımcılar bu meydan okumayı kabul etmezse ALS Derneğine 100 Dolar bağışlayacaklardı. Dünyaca tanınan birçok ünlünün de katıldığı kampanya sosyal medyada büyük ses getirmişti.
İyi günler...


Yorumlar
Yorum Gönder