Bİ'daha Bİ'daha Bİ'daha: Remarketing
Tekrar gösterim sayesinde ziyaretçiyi müşteriye dönüştürme şansı doğmuş olmakta
ve daha önce ürün veya hizmet satın almış müşterilere o ürün veya hizmeti
tekrar pazarlamak tekrar satın almayı, kurum o ürün veya hizmetin benzerlerini
de müşteriye tekrar göstererek, hedef kitle olan müşteriye tekrar satın alma
işlemine teşvik eder.
Araştırmaya göre, bir markanın
sitesine gelen ziyaretçilerin %96’sı, herhangi bir satın alma faaliyetinde
bulunmuyor. Ayrıca göz ardı edilen önemli birkaç sorun olabilir:
- Düşük ziyaretçi sadakati
- Düşük dönüşüm oranları
- Marka bilinirliği ve marka arama sonuçlarının yetersiz olması
- Sitenizde sürekli ziyaretçi oranlarınızı artırabilir,
- Markanızın hatırlanma oranlarında önemli bir artış yaratabilir (sitenize direkt trafikte artış, marka isminin aranma oranlarının yükselmesi),
- Sitenizde bounce (ilk sayfadan çıkış) oranlarını düşürebilir,
- Dönüşüm oranlarını ve satış rakamlarını yükseltebilirsiniz.

Sadece yeniden pazarlama için hedeflediğiniz kitleye özel reklam metin ve bannerları oluşturabiliriz. Bu reklamlarda ürünü yeniden incelemelerine yönelik tetikleyici ibareler kullanabilirsiniz. Bu reklam diğer kullanıcılara gösterilmez. Sadece yeniden pazarlama olarak hedeflediğiniz kullanıcılara gösterilir. Böylece kullanıcı kendini özel hisseder.
Ayrıca Google Remarketing'i şöyle açıklıyor:
İyi günler...


Yorumlar
Yorum Gönder