Bİ'daha Bİ'daha Bİ'daha: Remarketing

ReMarketing; daha önce web sitenize gelen kullanıcılara tekrar ulaşmanıza yardımcı olur. Hatta, web sitenizi daha önce ziyaret etmiş bu kullanıcılara, web sitenizde ziyaret ettikleri bölümler baz alınarak özelleştirilmiş reklamlar gösterebilirsiniz. 

     Tekrar gösterim sayesinde ziyaretçiyi müşteriye dönüştürme şansı doğmuş olmakta ve daha önce ürün veya hizmet satın almış müşterilere o ürün veya hizmeti tekrar pazarlamak tekrar satın almayı, kurum o ürün veya hizmetin benzerlerini de müşteriye tekrar göstererek, hedef kitle olan müşteriye tekrar satın alma işlemine teşvik eder.

     Araştırmaya göre, bir markanın sitesine gelen ziyaretçilerin %96’sı, herhangi bir satın alma faaliyetinde bulunmuyor. Ayrıca göz ardı edilen önemli birkaç sorun olabilir:
  • Düşük ziyaretçi sadakati
  • Düşük dönüşüm oranları
  • Marka bilinirliği ve marka arama sonuçlarının yetersiz olması
Remarketing bu olası sorunlar için çözüm sağlayabilir. Remarketing uygulayarak;
  • Sitenizde sürekli ziyaretçi oranlarınızı artırabilir,
  • Markanızın hatırlanma oranlarında önemli bir artış yaratabilir (sitenize direkt trafikte artış, marka isminin aranma oranlarının yükselmesi),
  • Sitenizde bounce (ilk sayfadan çıkış) oranlarını düşürebilir,
  • Dönüşüm oranlarını ve satış rakamlarını yükseltebilirsiniz.


     Sadece yeniden pazarlama için hedeflediğiniz kitleye özel reklam metin ve bannerları oluşturabiliriz. Bu reklamlarda ürünü yeniden incelemelerine yönelik tetikleyici ibareler kullanabilirsiniz. Bu reklam diğer kullanıcılara gösterilmez. Sadece yeniden pazarlama olarak hedeflediğiniz kullanıcılara gösterilir. Böylece kullanıcı kendini özel hisseder.

Ayrıca Google Remarketing'i şöyle açıklıyor: 



İyi günler...




Yorumlar

Popüler Yayınlar

İzleyiciler